Jumaat, 11 Mei 2012

Suuwittttt 20..h0h0

salam...

hee memandangkn aku telah melngkah ke umo 20 beberapa hari yg lalu,jadi aku nk share la kn ape yg aku dpt pd hari tersebut..hihi sile jgn jeles ae?;p

taraaaaaaaaaaa.....weee..kek ni telah ditaja oleh ain wahab..siyes sedap gile,,ada banana wit eskem..disebabkn terlalu lazatnye maka aku telah melahap separuh drpd kek tersebut..separuh lagi bg yan..haa nila diktkn mkn ingt member.hakhak.sbb da terlmpau knyg sbnarnye..neway,sumpah sedap wehh..thanks ain wahab blnja aku kek,,ite sukeeeeeeeww..cyg lebehla kt ko!

okey,cekelat yg buley tahan pemesnye nih telah diberi oleh seorg kawan yg namenya terpakse dirahsiakan.kahkahkah..malas nk bgtaw bukn korg knl pon kn??wekkk;p..hehe sbnrnye cekelat ni telah diderma oleh seorg jkm kolej aku lah..pengarah masele..hebakkk kn aku dpt kwn ngn  pengarah??heh bgge lak rase dpt kwn ngn pengarah..hihi.tenkiu ae yo,ti jgn lupe bg aku lg k?wahhh over kau jemah..wekk;p..yg pntg cekelat ni sedap dan kalo ade spe2 nk derma kt aku lg pasni,anda dialu2kn ye sbb aku mmg peminat cekelat2 terunggul di muka bumi ini..wahahahahahahahahaha (gelak x ingt dunia cmnilah)..
okey stop gelak cm hantu,next:

hihi okey ni kawan aku si izyan temah ngn ain google yg kasik.dorg kasi aku selipar yg bleh tahan cutenye.thanks korgg..tp yg xley blahnye,,adeke ptt letak adiah kt tmpt2 private aku,,korg phm2 la kan..ish wat malu aku je lah korg ni..dah la almari aku sgt "tersusun rapi"..almaklumlah wanita bekerjaya mang cmni..bz2..okey next:

ni kad yg diberi oleh amira abas.abis taw name aku burok gile jdnye...sobsob ..TT..papepon kemah keming la kad tuh siap letak bedak sebotol..pehhh berdebu baju aku time bukak..grrr

ade agi from syahadah,die kasi aku kad jgk dgn buku doa comel..hihi thanks adah... papepon thanks sgt kt korg2 sume,,i appreciate it.tp adiah yg plg best bg aku adalh pada mlm tersebut sbb doa aku da dimakbulkn .terima kasih ya allah.aku hepi sgt dan aku harap semuanya akn ok x lame lgi..sekian shj,,bai

4 ulasan:

dah skodeng tue jgn lupe komen taw2;p