Isnin, 7 Mei 2012

DAH 20 THUN DAH,,wuuuuu

salam,,

harini dgn rasminya aku telah menginjak masuk ke alam 2020..eh ape lak,,xxx..arini, 7 mei 2012 diumumkan genapla 20 tahun aku hidup menumpang di bumi ALLAH yg luas ini. Terasa begitu lama  tuhan memberi aku peluang utk aku masih bernafas dan meneruskn  sisa2 hidupku di bumi ini..terima kasih ya allah di ats kasih sygMu..syukur alhmdulillah..



ya allah,
 tidak ada kata2 yg mampu aku luahkn padamu tuhanku selain ucapan terima kasihku diatas sgala yg kau beri padaku,,aku hambamu yg lemah hanya mampu berharap padamu..

ya allah ,
kau boleh ambil, segalanya dariku,
tapi satu pintaku padaMu,,
tolong jgn ambil org yg aku cinta dr hidupku,,
tolong jgn ambil ibubapaku,keluargaku dan "dia" pergi jauh dr hidupku..
hanya itu yg ku harap padaMu ya allah..
jgn ambil mereka dariku ya allah..
kerana aku tidak sggup hidup tnpa mereka insan yg ku syg..

ya allah,,
jika kau bawa mereka pergi,
maka hatiku juga akan pergi bersama mereka,,,
bahagiaku  ada bersama mereka ya allah,
tegarkah kau ya allah utk melihat aku hidup tanpa mereka,,

ya allah,
jika  tiba masanya kau ingin mengambil mereka dariku,
maka satu pintaku,bawalah aku pergi dulu sebelum mereka,
kerana aku tidak mahu hidup tanpa mereka disisiku,..
aku tidak akan kuat tanpa mereka ya allah...
hanya itu pintaku padamu ya allah di ulgthn ini..
hanya itu ya allah,,

ya allah,
maafkanlah segala kata2 dan perbuatanku ini,
aku cuma tidak mahu hidup tanpa mereka insan yg aku syg...
maaafkn aku ya allah...
maafkn aku....


ya allah,jadiknlah aku seorg yg penyabar dan bersabar dgn setiap dugaanmu,,kuatknlah hatiku ya allah untuk menempuh hari2 yg mndatang dlm hidupku..aminn ya rabbal alamin..



 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

dah skodeng tue jgn lupe komen taw2;p