Khamis, 3 Mei 2012

OH INTEBIU PART 2

salam..

ok disebabkn aku nga free skrg,jom kite smbung intebiu ritu...

korg taw,time aku intebiu tuh kn,,pengtua kolej aku yg hebakkk tu kn tanye aku soalan cepu mass..nk taw pe?erm awk sokong pihak mane?kerajaan atw pembangkang??walawehhhhhh soalannn dasat kemainnn..nk tersedak air liurr..aku terkedu sebentar tatkala mendengar soalan tersebut..nk xnak terpkse la aku bg jwnnye...aku pon jwbla dgn nada2 cinta smbil nyanyi lagu sinetron cite tuh..ehhh??? xxx serius2 aku pong jwbla dgn nada terpaksa..tpi ni bru soalan pertama..

lepas tu pengetua kolej tnye lgi aku,,klw sy nk awk masuk bertanding mcm dlm plhnrye,awk setuju x???org akn undi awk.klw awk stuju ,sy boleh tolong..cmne???erkk..dlm hati aku peh solan maut ni.ni mesti tipu2 je kn...mesti che mat sje nk test aku kn?hahaha(smbil gelak jahat dlm hati)..aku pown ape lagi menyedari hakikat soalan itu hanyalah utk intebiu semata2,maka dgn berani matinya ku telah menjawab..errr,,boleh kot che matt,,sy cube la yg terbaek..3x ulng dpn che mat..bajet best btol tatkala itu..yelah soalan intebiu je kn..reaksi msti kna positif xkn aku nk ckp NO,,ape yg aku taw dlm intebiu JGN CKP  NEVER SAY NEVER..pehhh3,, da mcm lagu justin bibir da nih..ishhh..

tgah je intebiu,,tetibe hujan turun dgn lebatnyee...wuuu~musibah apekah yg bakal menimpa aku slps ini??
dgn x semena2,,che mat telah menghulur aku secarik kertas.die suruh aku tulis name n no phone aku. die ckp nk hantar khursus...aku TERGAMAM..APEEEEEEEWWWW???
rase cm nk kene tembak je dgr soalan che mat tadi..fuhhh gile kentang la wehhh

matilah aku pasniii..aku ingt soalan tu soalan intebiu saje2,,rupenya btol!!!...

memandangkn aku telah berkata2 tnpa berpikir sejutabelasratus kali tadi,,jadi aku laterpaksa menulisnya tanpa relaaaa...pehh habisla aku ..matilahhhhhh...waaaaaaaaaaaaaa namonamonamo....ite namoooooooooooo...tolongggggg aku tolongggg!!!

habis je intebiu aku cpt2 lari laju2 umpama dikejar harimau bintang yg kelaparan kepala kambing..fuuhhh..smpai ponn..

ktua otai mana boley jadi calon rakan hema utm,,adoii habisla reputasi aku sbgai ktua otai kg chngal lmpong cmni...abisla maruah aku tercemarr jika menjadi rakan hema!!..dushhh!!sila tampar aku laju2..aku terase sgt menyesal...waaaaaaaaaaaaaaaaaa nk balikkkkkkk.....

p/s: pengajaran utk diri sendiri dan kwn2 lps ni,,always connect ur tongue to ur brain..ok??

aku harap lpas ni krtas yg aku tulis tu dah hlg...aminnn...cpt aminknnnn!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

dah skodeng tue jgn lupe komen taw2;p