Ahad, 8 Julai 2012

pening pale haku kua ngan sabsians!ohoiii

salam..
 semalam kan setelah beberapa minggu terperap di rumah mcm jeruk lpas balik dari utm skudai yg merupakan tempat menimba ilmu itu,aku telah berjaya keluar utk berfoya foya dgn sahabat gila2 aku kat sabs dulu..dak2 sabsians ni gila2 sikit.kitorg kalaw jmpe msing2 xkn berhenti cakap.bising nak mati,..gile ark..ngn aku2 skali..bhaahahahahhaahaaa

tadaaaaaa....nilah kawan2 aku yg sgt gile vavi best bg aku..msg2 ade perangai gila2 sendiri,..best sgt jumpe korg,dayah,pq ngn haris.
kalu aku nak cite sal prgai sorg2 aku rase smpai besok pown x abes tapi haris mmg klakar.kalu jumpe die,ade jup benda yg dia nak cite.die byk gile cite.suka gile bercakap mgalahkn pompuan..hihi sori haris..tapi serius xnah ag aku jmpe dak segila ko sblm ni.ko mang best ar..hahaha

oh ye,gmbar kat atas ni aku cam terlebey edit cikit.da jadi buruk da..yg aku plg tension,kt muke aku tuh nampak kot kesan kena api time tolong mak aku goreng kueh ritu..tetibe dapat bala time goreng kueh.haha aku rase aku taw knp tapi xnk la bgtawooo..hahahaha tp janji pasni xbuat agi dah..sakit ue .abis muke haku..wuwuwuwu..

hihi semalam kitorg g karok kat mega.gile sakit tekak pent nyanyi.mcm2 lagu..haishh..hihi da2 jgn nak jeles dlm hati tgk gmbar nih eh.wekkz;p

anyway best sgt kua ngn korg..aku sayang korg,,korg kawan yg terbest tuhan  bg  at aku..love u friends.muahhhhhh .kbai

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

dah skodeng tue jgn lupe komen taw2;p