Selasa, 17 Julai 2012

INI SUKMA PHG 12' OK??JOM BER'SELOK' BERSAMA SAYA

salam..

disebabkan ritu aku tdk dpt menghadirkn diriku yg berbahagia ini ke pembukaan SUKMAPAHANG atas sbb2 tertentu seperti mkn nasi smbil tgk tb,dgr lagu smpai tertidow dgn sendirinya,maka dgn ini aku dgn seloknye ingin mengumumkan kepada semua bahawa aku telah berjaya pergi ke penutupan SUKMAPAHANG12'.wahhhhahahahahhaaa nampak x keselokan aku disituh?.nampak sgt la kan,bhahaha.ahhhhh peduli ape aku,xpedulikaupunyerpasal la nk ckp aku ape2 pon kan,adeku kesa?hoiii ayat cm mintak kaki sunggohh..;p

ok sekarang ape lagi,berbekalkn kamera DSLR hasil titik peluh akak aku yg agak loaded,ececeh loaded ke??wekzz..nk muntah ,aku dan family terchenta,ohoii telah berjaya menjadi penonton setia majlis tersebut.eleyh padahal pg nk tgk bunga api jek pown.kahkahkahkah...mcm x pnh tgk kan =..=

ok ape kate kite usha gmbar2 aku disane,eh membajet artis la plk kan,,wkwkwkwkwkwk


cis awal2 letak gmbar sendiri,,bajet sunggohhhhhhhhh


ok sepatutnya aku upload yg ni dulu tadi..hahaha tapi overexcited sgt nak wat cmne kan..kahkahkah.
seperti yg anda lihat,perarakan 14 bndera drpd kontigen negeri msg2 .da nak stat ni weh,da nk statttt

korg caye x gajah ni kan sebenarnye nk dtg at aku?percaya x?btol la.mungkin sbb die nmpak aku tga amik gmbr die pakai DSLR.cis,dasar gajah nk bajet pemes +hott.tahulah ko jd tema pnting tahun nih kannn.kamera cikai xnk lak ko pg..nmpak sgt la kannnnn..nmpaaaak sgttttttt

see?kan aku dah ckp tadi die nk dtg at aku,nk bajet hot suh aku amik gmbar die.cis ,gajah ni,,bajet sungg0oohhhh..huh nyesal amik gmbr ko!

 muke bajet hensem sbb dpt pg stadium...kahkahkah..

uppsss terbajet hensem lagi,,soriii...bhahahahahhhaaha

nampaknye takdir telah menemukan aku dgn my lost contact sista waktu kt asrama dulu.cis lost contact la sgt an..bhahahaa..she's my posmen dulu waktu kt sabs..ktorg close gile kot.satu dorm dulu time at asrama.she's very friendly ok.and i adore her smile so much.keep smiling sujana,i love that! kbai.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

dah skodeng tue jgn lupe komen taw2;p