Jumaat, 22 Jun 2012

Panggilan yg menggetarkan JIWA DAHKU

ape perasaan korg kn kalu tetibe org kol suh kau pemeskn diri kat fakulti utk jadi calon MPM?
aku x taw nk ckp pe.aku terkejut gile adib ckp cemtu tadi.aku rase mcm OMG, ape nih??aku ni spe je lah nk lwn ngn yg lain2. siyes aku rase mcm aku x layak nk join bnda alah ni..aku da ar x de experience pape.jwtn ape jelah yg aku sandang sebelum ni.sume cikai2 je kot.YA ALLAH, mcm mane la aku boleh terpilih ni.tapi org cakap peluang cume dtg sekali je dlm hidup.ya allah tabahknlah hati hambamu.aku berserah padamu.takdirknlah kebaikan bagiku,jauhilah daku dr musibah yang buruk.bantulah hambamu ya allah..

hurm xtaw nk hepi ataw x,serius aku rase mcm aku x layak gile nk join MPM.hurm tpi dgn keadaan aku skrg ni yg xde pape ,aku rase aku nk ikut je ap yg bakal dtg.just go with the flow..aku xnk plan n harap ape2 lagi dah.aku rase aku cume nk ikut je apa yg dah ditakdirkn utk aku.mgkin itu lebih baik.hurm ya allah bantulah aku ,insan yg lemah..


sekian utk malam ni..btw esok balik umah yeayyy!!  masa utk berfoya2..hahahaha ok

itu saje.sekian wassalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

dah skodeng tue jgn lupe komen taw2;p