Khamis, 13 September 2012

sem baru, niat baru la jgk

salam..

disebabkan aku skrg dah berada di sem baru iaitu sem 3 di utm,maka pada sem kali ini aku da berjanji pada diri sendiri bahawa aku akan: JENGJENGJENG.....


1.pada sem  ini saya akan selalu kemas katil sy spy sntiasa kelihatan cantik cm kat bawah ni.(sapew2 yg  sengaja buat dajal kat katil aku mang nk mati lettew)amaran keras dari otai.
haaaaa kan cntik tuh kalau katil  kita selalu kemas cenggini.baiklah selepas ini saya berjanji kpd kerajaan otai utk selalu tarik cadar tegang2 supaya selalu kelihatan cantik dan kemas.awak pown boleh berjanji jugak pada kerajaan otai klw awak nak.eh???..ok abaikan.


2. pada sem ini juga saya mestilah sentiasa memastikan bahawa meja study saya akan sentiasa bersih dan kemas bermaksud tidak akan ada sebarang makhluk mahupun brg2 dibiarkan bersepah di ats meja mcm yg sy selalu buat sebelum nih.haha.kali ni meja mesti sentiasa kosong supaya sy dapat belajar dgn lebih tenang dan nyaman.waaaaa
cantik kn meja blaja kita klw selalu kemas cmnih?mood belajar pown laju je nk dtg kan2?heee


3. tapi yg plg pnting mestilah saya mesti naikkan PNGK saya. ini bermakna,sy mesti dptkn A dalam semua subjek .go me,chayok2!!
ye A ye kwan2 sume bukan B mahupun C.apatah lagi D.huhu tolongla encik A.tolongla berkawan dgn saya.saya perlukan awak sem ni.7 subjek perlukan awak tahu..marilah kita berkawan baik k?


itu shjlah buat kali ni yek.bersambung pada masa akn dtg.sekian shj.kbai

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

dah skodeng tue jgn lupe komen taw2;p