Jumaat, 7 September 2012

2 PERASAAN.

salam..

dalam hidup nie,ada 2 perasaan yang aku paling x suke sgt2..perasaan rindu dan menyesal.
aku paling x suke bila aku rindu at sumone .perasaan tu boleh wat aku jadi x tenang and mula ar x ley nak fokus at keje.dulu aku x tahu pon perasaan rindu tu cane.pas kapel barulah aku tahu cane perasaan rindu tu.bapak x bestnyer.aku pernah kot rindu setengah mati at org yg aku pnh syg.dan perasaan tu serius wat aku rasa cam x nak hidup sbb selalu ingt at die.damn. jadi sbb tu aku benci perasaan rindu tuh.

2nd is menyesal.aku benci gila rasa nyesal bile x pat wat sumtg lagi2 bnda yg da aku plan.serius perasaan menyesal tu buat aku rasa cm nk hempuk pale at dinding.bile jadi cmtu mule ar ckp ,nyesal aku x wat tadi .damn .serius perasaan menyesal tu x best.

so,kesimpulannye ape?

pasni jgn terlalu cintakn seseorg terlalu kuat sbb bnda tu leh wat ko rase rindu cm nk mati smpai ko x ley nk wat keje.eheh.
kedua,jgn pandang rendah ke atas kemampuan diri sendiri.buat selagi mana ianya betol sebelum ko rasa menyesal gila and seriusly perasaan tu x best.xksh org nk ckp apew,yg pentg ko berani mencuba.dear me,Do no count what u have lost,but count the chance u miss when u do not try.ok?


itu sahaja.sekian terima kasih.chayok!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

dah skodeng tue jgn lupe komen taw2;p