Rabu, 25 April 2012

headerku bukn headermu!

yess...akhirnye,akhirnye akhirnye(perlu ke ulg byk kali??),,dpt jugak aku puaskn hati aku nk wat  header aku sendiri .wahahahaha bahagia sgt rase ..da lame kot nk try wat sendiri header kt blog.bru skrg dpt buat..fuhhh..dsbbkn ni first attemp aku,maka amik ko nk dkt 5,6 kali jgk la aku asyik tukar.leceh gak ar tp epi sbb aku yg buat sndiri kn xksahla yg pntg aku bangga dgn diriku sndiri.hahahahaha tp masalhnye skrg ni,,ape jadahnye aku wat header time2 aku nk ade test ni??aku ni dah knp??buku x sentuh,blog plk yg aku sntuh..adehh matila..nk jwb pe ni?aku sptutnye bace buku bkn berblogging,,arggggghhh..ni la mslhnye klw da addicted to blog,,xly nk wat ape la kan,..kla2 xnk buang mase yg x bpe nk ade nih.nk bukak buku lak.sok nk jwb dgn baik soalan ob..alamak aku bru ingt keje2 aku bersepah minggu ni n next week..ni ha amik ko,suke sgt tgguh2 kn,,padan muke,,.ni ha keje ko,telan la ko suriatie asmida:

-bace buku ob
-siapkn assgmnt hrp
-impromptu speech
-cari journal oc
-siapkn assgmnt ob
-assgmt tna( find place 4 visit)
-video oc jgn lupe

peh3,,mamposla aku cmnie..keje bersepah tggu.ni pon aku rase cm ade lg yg tertggal.adehh abisla aku..hurm da la xnk buang mase agi.ti aku dtg ag ye blog.sekian je,chow~

pesanan utk semua,jgn lupe membajet cute didlm library k?ohayooo~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

dah skodeng tue jgn lupe komen taw2;p